Na Međumesnoj autobuskoj stanici postavljene su table sa obaveštenjima o obaveznom plaćanju peronske karte, koju moraju da imaju ne samo građani koji putuju, već i oni koji autobusom šalju pakete ili dolaze kao pratnja.
Dajemo rec nedamo stanicu!!!!!!! Kome nedate vasim redovnim putnicima pa im zato uvodite peronske(aj dobro) al kome onih 250din za izradu,pa hvala lepo vasa redovna putnica kojoj karta ni malo nije jeftina.Pozzzz
Pre par meseci sam zamolila oca da me doprati na stanicu jer sam nosila dve izuzetno teške torbe (dalji put je bio u pitanju), kad je zamolio da uđe sa mnom da unese torbe do autobusa kako bi ih vozač i kondukter odložili gde treba, nisu mu dozvolili bez peronske karte! Ja sam se onda napravila pametna i rekla da ili će on ući da mi pomogne, ili će neko od njih pametnih što cepaju karte da bude dovoljno muško pa da ponese torbe i pomogne. Pomogli su! Bar znam da je vredelo da taj put i da platim staničnu uslugu za sebe. Za ostalo ne znam zašto plaćam! Da li zbog toga što rade 2 šaltera od 6, ili zato što uzimaju procenat i na pogrešno izdate karte, da li zato što je ns stanica toliko savremenija od evropskih pa sad mora tolika cena biti, a možda i zbog stanične usluge koju ti duplo naplate kad uzimaš povratnu kartu, a svakako je na drugoj povratnoj stanici moraš opet kupiti... Nema razloga za ove cene, to je zaista sramota!
Ocekujem da se oglasi ombudsman jer su obavestenja o obaveznoj kupovini peronske karte istaknuta samo na srpskom jeziku i cirilicnom pismu. Pazi sada kada budem bio u pravu pa se za koji dan pojavi clanak o ovome sto napisah. Kao i sa tablama na ulazu u grad.
Nego, mogla bi Informatika da uvede stavku "peronska karta" pa svako domacinstvo da mesecno placa 120 dinara pomnozeno sa brojem clanova tog domacinstva. Kao sto se recimo placa voda. Ne bi me cudilo da sam sada dao i ideju onima koji nam svakog meseca otimaju po 30 dinara za kamere pa da vec na sledecem racunu Informatike 30 dinara pomnoze sa brojem clanova domacinstva.
Ako na cvarcima mora specifikacija (i maltene) fotografija svinje od koje su napravljeni, hocemo i mi da stave specifikaciju STA SE TACNO PLACA sa tih 120din. Mislim da bi se ovo moglo zavesti pod zakon o zastiti potrosaca, posto nisam siguran da izdaju racun i garanciju na usluge.
"A mogli bi i da jedan od šaltera označe kao "hitan" i da se na njemu mogu kupiti karte samo za one linije koje polaze u narednih 10 minuta."
Bio je jedan takav salter, ali narod stoka pa i onaj kome je autobus polazio i za sat vremena stajao je u redu za tim salterom. Na kraju se izgubila poenta postojanja takvog saltera. To je isto kao kada odes u Rodic ili u Tempo, kupujes dve ili tri stvari i stanes u red koji je oznacen kao "Brza kasa, samo do 10 artikala". Kad ono ispred sebe vidis njih nekoliko koji se naprave blesavi i stalno se nesto grbave sa prepunim kolicima stvari. Krenu da redjaju na onu pokretnu traku, kasirka im skrene paznju da je to "brza kasa" a oni kao fora se sve nesto izvinjavaju, nisu znali, nisu videli, pa ajde kad su vec tu da sada ne izlaze iz reda ... Na kraju mi je svako cekanje u redu za "brzu kasu" bilo daleko duze nego da sam stao u red gde ljudi dolaze i sa dvoja, troja puna kolica stvari. Za stoku treba samo korbac a ne salteri za 10 minuta ili "brze kase".
Kada bi ovi peroni licili na perone onda bi naplata peronskih karata mozda i imala neku logiku. Ovako kad god odem na peron novosadske autobuske stanice osecam se kao da sam otisao na Najlon pijacu i to u onaj deo gde braca Romi prodaju izgrebane CD-e, lekove kojima je rok istekao jos 1937. godine, komplet Politikinog zabavnika iz 1963. godine, . . . Peroni su skrnavi, klupe za sedenje su postavljene tacno ispod onih betonskih nosaca krovne konstrukcije na kojima sede golubovi i ke*aju po putnicima a covek ladno moze da se ugusi kada neko od majstora krene da turira neki praistorijski Sanos-ov autobus. Crni dim kulja kao iz fabrickog dimnjaka.
Možda možete da poljubite svakoga s one strane ograde!
Uvešće sada i druge tarife:
120 dinara- mahanje bez suza
150 dinara- mahanje sa suzama
200 dinara- mahanje i nošenje stvari do busa
250 dinara- mahanje, nošenje i stavljanje kofera u bus
...
Setiće se domišljati direktor šta bi još moglo da se naplati dok i njemu neko ne poželi srećan put.
Dakle ovako nesto nema nigde na svetu. Ovo je banda pljackasa, kriminalaca, debila, lopuza,i bandita koji na sve moguce nacine zele da opljackaju narod, a da prstom ne mrdnu. Smrdljive lencuge i lopuze!
Kanda u našoj lepoj varoši vlada letnje zatišje kad se novinar 021 dohvatio ove teme.Ulaz na perone Mas-a se plaća ima bar 4 godine.Mislim da tako nešto nebi trebalo da se naplaćuje upravo zbog potrebe da se pomogne u donošenju prtljaga do bus-a a s druge strane možete nekog da poljubite za sretan put i 5 metara od busa i da ne ulazite na peron.Ako se već plaća,trebalo bi i da se nešto dobije za taj novac.Novosadska međugradska stanica je stvarno ruglo za grad.
Niste hteli domaceg novosadskog prevoznika ATP Vojvodinu da ima stanicu i da ovog haraca nema, radovali ste se kad je propala, pa EVO VAM SADA placajte JGSP-u da pozdravite svoje prijatelje i rodbinu koja putuje. Ja bi Vam sada naplacivao 300 dinara, kad se placa nek se placa!!!
Nadleznima iz GSP_a predlazem da privremeno ukinu kontrolu ulaska na MAS.
Sami putnici ce posle izvesnog vremena traziti da se ponovo uvedu peronske karte kad vide koji ce haos zavladati na preonima i kad ne mogu prici autobusu kojim bi da otputuju.Ljudi ne shvataju kolika je frekvencija putnika na MAS-u i zamislite ako svi cekaju bez predhodno kupljene karte ,kada ce autobus krenuti sa perona ako vozac mora svima da naplati karte(uglavnom su vozila bez konduktera),a to se narocito odnosi na autobuse koji su u prolazu i nemaju obavezu da se postave 15 min.pre polaska.
Da ne spominjemo prosjacenje,prodaju kojekakvih gluposti dzeparenje i sl.
Pisem ovo iz iskustva jer sam dugo godina obavljajuci posao obisao skoro sve stanice u bivsoj velikoj Jugoslaviji.
Ne mora to biti 120 dinara nek bude i upola manje ali red se mora znati.
Naravno, ne pada im na pamet da novac VRATE onima koji se nisu ukrcali već hoće da napuste peron kroz istu ogradu nakon što su ispratili onog koji putuje?
Peroni ograđeni kao da ulaziš u koncentracioni logor, sa sve kerberom na vratima!
Osim što je stara, stanica je nedopustivo prljava ružna i NEFUNKCIONALNA.
Pored svih primedbi koje su predhodnici izneli dodao bih i to da je NAJBLIŽI PARKING od stanice tj perona udaljen 200 metara (kod lokomotive).
Koliko bi tek koštala kolica za prtljag(kao na aerodromu), da postoje. A mogla bi da ih koriste obe stanice a na njim recimo piše "Dobro došli u Novi Sad"
Ovo je zaista bezobrazluk i zaista se osećam tužno i jadno.
Mora li sve da se naplaćuje!?
Daj te ljudi da se organizujemo i da pokaženo neku vrstu protesta. Ovo šta nam rade je veoma jadno.
Direktor autobuske stanice i svi ostali iz grada i uprava su čarobnjaci! Otimaju od sirotog naroda da bi dali plate direktorima i načelnicima. Ova peronska karta je više nego sramotna! Zar se ni malo ne stide ti neki poluljudi?????
USKORO! NOVO! Samo u Vašen gradu Novom Sadu!
Prelaz preko pešačkog prelaza prema autobuskoj stanici putnici će plaćati 500 dinara a pratnja 120 dinara!
...pa ne zna da je ponekad starijima i deci potrebno pomoći sa stvarima do autobusa. To nije ništa neuobičaejno i svako ko prati nekoga želi da pomogne putniku a sramota je da za prolaz plaća 120 dinara.
Musavi cepači peronskih karti se sa osmehom naslađuju ovom otetom dinaru! Odvratni su!
"poveze je lokalnom linijom koja bi kruzila od zeleznicke stanice do novoizgradjene stanice ili produzite liniju br.4 do nove stanice"
Čoveče, da li ste Vi normalni? Znate li koliko bi to vremena ljudima oduzimalo, ionako su gužve. To bi zahtevalo izmenu linija koje polaze sa stanice o kojoj govorimo a saobraćaju po centru grada.
Često se prate deca i stariji ljudi kojima treba pomoć da se smeste. Nije stvar u par koraka.
Zar pored vrata ne postoji još jedan ulaz koji je radio na žetone? To kanda godinama ne funkcioniše?
Da je stanica ruzna i prljava to je istina i za to je uglavnom kriv grad kao osnivac.Sramota za Novi Sad da ima ovako odvratnu a.s.
Sto se tice ulaska na peron mislim da treba napraviti reda.Svi koji koristite MAS znate kolike budu guzve posebno na prvim peronima.Ako nekoga i pratite ispratite ga i pozdravite se na ulasku na peron.To je razdaljina od samo par metara.
PREDLOG: Da ne bi ulagali velike pare u rekonstrukciju ove stanice nadjite kompromis sa ATP "VOJVODINOM".
Neka grad preuzme novoizgradjenu stanicu ,poveze je lokalnom linijom koja bi kruzila od zeleznicke stanice do novoizgradjene stanice ili produzite liniju br.4 do nove stanice.
Za sada smanjite broj onih koji se izlezavaju pored kioska kraj kapije kroz koju autobusi ulaze.Bode oci.
Toliko su glupavi i u svojoj gluposti nemoćni da ne znaju više kako da namaknu para pa naplaćuju 120 dinara onima koji bi da isprate nekoga do autobusa. 120 dinara samo da bi prošli 2 metra do autobusa!!!!!!! Jel to za tetkicu koja odmah čisti beton za pratnjom ili za šta?
Bilo dobro da neko da specifikaciju usluge i kalkulaciju cene peronske karte? Kako su došli do zaključka da prolaz kroz ogradu košta X dinara?
Stanica je toliko skrnava da skrnavija ne može biti. Mene interesuje kakvu uslugu plaćamo? To je inače cena karte za 30km vožnje. Naročito mi je muka kada treba da prođem pored onih gorila na ulazu. I još nešto, šta ćemo sa onim tetkicama na šalterima kojima treba 100 godina da vam daju kartu, redovno vas ne čuju dok vas ne naguze da im dreknete gde putujete, njihovim ćaskanjima o receptima usred najveće gužve? Je l' se i to posebno naplaćuje? Skoro su čoveku dali pogrešnu kartu i nisu hteli da mu vrate novac.
Oni onu prljavštinu,rdju,propao kolovoz,krov sa rupama zovu peron.Šta je bilo rodjo-firmo nestalo para.Sledeće da bi sebi namakli platurdže će biti da naplaćujete ko god prodje pored tog rugla od stanice bliže od 5 metara plaća prolaznu kartu.Grdne pare bi mogli da naplatite samo da uzmete po 50 dinara svojim zaposlenim koji džame cigarete ispred ulaza svakih 15 minuta.Još toliko za one iu direkciji koji organizuju okrugle stolove ispred firme držeći soljice i pikavce.kako bi ja vas sve poslao ne na biro nego na njivu gde bi i inače radili samo da niste rodje i da se niste uvaljivali ko kako stigne u taj GSP
Багро лоповска како вас није срамота само? Станица вам изгледа као да је у Таџикистанској провинцији, само што се не распадне а ви набили цене као да је центар Париза! Ма вас треба говњивом мотком све!!!
Znaci, ukoliko neko zeli da isprati osobu na autobus, on mora da plati kartu za peron di se nalazi autobus da bi tom nekome mogao da mase za pozdrav? Ako je tako, smesno je. U Izraelu svako moze da udje na medjugradsku stanicu, da se slobodno seta, kupuje hranu i pice, a ko oce da se vozi do nekog grada, udje u bus i kupi kartu. Znaci, ja ocu da ispratim nekoga, ja udjem lepo sa njim do autobusa, pozdravimo se, masem mu i odem, bez placanja.
ne bi ovde bilo problema da se stanica malo uredi i pod broj jedan detaljno ocisti i sredi, pa bar da znamo zasto placamo i niko se ne bi bunio, a ovako placamo uslugu za nista
Mogli bi da renoviraju stanicu MAS-a tako da primaknu šaltere za kupovinu karata peronima. A mogli bi i da jedan od šaltera označe kao "hitan" i da se na njemu mogu kupiti karte samo za one linije koje polaze u narednih 10 minuta. A ne da, ne tako retko, dođem na stanicu 10 minuta pred polazak i stanem u jedan od dva reda koji broje preko 10 ljudi svaki. A preostalih pet šaltera zvrje prazni.
Meni nikada nece biti jasan lopovluk kod nas... To je za primer svim najvecim svtskim lopovima.. U Becu se recimo uopste ne naplacuje nikakva peronska karta ili ti stanicne usluge.. Uvek sam se pitao koje su to stanicne usluge koje mi putnici dobijamo tj. uzivamo na stanici??!! Molim da mi neko odgovori precizno, ukoliko je upucen/a. Neuredna, stara, ruinirana, u rupama... stanica, koja se pritom nalazi na neadekvatnom mestu za jedan grad poput Novog Sada!
Stanična usluga u Sremskoj Mitrovici iznosi 10 dinara pa neki i dalje "štede" ne kupujući kartu.
Zato predlažem da se "zabrani ulazak u autobus bez karte". Nisi kupio kartu, ne možeš u autobus. Peronska karta neće biti potrebna, ispraćaji i pozdravi neće koštati ni pare, a i stanične usluge bi pojeftinile. Samim tim bi i one ograde mogle da se uklone.
Još kad bi se rešilo pitanje naplate prtljaga, ih.
Sada se ne vodi polemika na kojim jezicima su natpisi, a NOVAC je u pitanju,
e verujte ovo bas nema nigde, putovah po EU VOZOM, BUS-om i NIGDE se nije NAPLACIVALA POSEBNO peronska karta
verovatno je uracunata ,ako je u opste i ima, u cenu karte prevoznog sredstva
Ne znam za Skandinavske drzave i drzave Beneluxa
ali zpadna centralna i juzna Evropa, nema peronskih karti ili mozda ima samo sto ja ne platih
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Peronska karta obavezna za sve
Novi Sad
•27.07.2011.
•11:29 > 14:20
Komentari 40
Suzana Bre
ime
šone
Coya
V
Vukajlo
Nego, mogla bi Informatika da uvede stavku "peronska karta" pa svako domacinstvo da mesecno placa 120 dinara pomnozeno sa brojem clanova tog domacinstva. Kao sto se recimo placa voda. Ne bi me cudilo da sam sada dao i ideju onima koji nam svakog meseca otimaju po 30 dinara za kamere pa da vec na sledecem racunu Informatike 30 dinara pomnoze sa brojem clanova domacinstva.
Boki NS
M.Mivo
@ Deki
Bio je jedan takav salter, ali narod stoka pa i onaj kome je autobus polazio i za sat vremena stajao je u redu za tim salterom. Na kraju se izgubila poenta postojanja takvog saltera. To je isto kao kada odes u Rodic ili u Tempo, kupujes dve ili tri stvari i stanes u red koji je oznacen kao "Brza kasa, samo do 10 artikala". Kad ono ispred sebe vidis njih nekoliko koji se naprave blesavi i stalno se nesto grbave sa prepunim kolicima stvari. Krenu da redjaju na onu pokretnu traku, kasirka im skrene paznju da je to "brza kasa" a oni kao fora se sve nesto izvinjavaju, nisu znali, nisu videli, pa ajde kad su vec tu da sada ne izlaze iz reda ... Na kraju mi je svako cekanje u redu za "brzu kasu" bilo daleko duze nego da sam stao u red gde ljudi dolaze i sa dvoja, troja puna kolica stvari. Za stoku treba samo korbac a ne salteri za 10 minuta ili "brze kase".
Vukajlo
šmrc
Uvešće sada i druge tarife:
120 dinara- mahanje bez suza
150 dinara- mahanje sa suzama
200 dinara- mahanje i nošenje stvari do busa
250 dinara- mahanje, nošenje i stavljanje kofera u bus
...
Setiće se domišljati direktor šta bi još moglo da se naplati dok i njemu neko ne poželi srećan put.
Svajcarac
Boki
MUDRIJASH
Slusalac
Sami putnici ce posle izvesnog vremena traziti da se ponovo uvedu peronske karte kad vide koji ce haos zavladati na preonima i kad ne mogu prici autobusu kojim bi da otputuju.Ljudi ne shvataju kolika je frekvencija putnika na MAS-u i zamislite ako svi cekaju bez predhodno kupljene karte ,kada ce autobus krenuti sa perona ako vozac mora svima da naplati karte(uglavnom su vozila bez konduktera),a to se narocito odnosi na autobuse koji su u prolazu i nemaju obavezu da se postave 15 min.pre polaska.
Da ne spominjemo prosjacenje,prodaju kojekakvih gluposti dzeparenje i sl.
Pisem ovo iz iskustva jer sam dugo godina obavljajuci posao obisao skoro sve stanice u bivsoj velikoj Jugoslaviji.
Ne mora to biti 120 dinara nek bude i upola manje ali red se mora znati.
semtex
G
Osim što je stara, stanica je nedopustivo prljava ružna i NEFUNKCIONALNA.
Pored svih primedbi koje su predhodnici izneli dodao bih i to da je NAJBLIŽI PARKING od stanice tj perona udaljen 200 metara (kod lokomotive).
Koliko bi tek koštala kolica za prtljag(kao na aerodromu), da postoje. A mogla bi da ih koriste obe stanice a na njim recimo piše "Dobro došli u Novi Sad"
Ovo je zaista bezobrazluk i zaista se osećam tužno i jadno.
Mora li sve da se naplaćuje!?
Daj te ljudi da se organizujemo i da pokaženo neku vrstu protesta. Ovo šta nam rade je veoma jadno.
Hari Poter
Direktor autobuske stanice i svi ostali iz grada i uprava su čarobnjaci! Otimaju od sirotog naroda da bi dali plate direktorima i načelnicima. Ova peronska karta je više nego sramotna! Zar se ni malo ne stide ti neki poluljudi?????
JGSP
Prelaz preko pešačkog prelaza prema autobuskoj stanici putnici će plaćati 500 dinara a pratnja 120 dinara!
sve za građane
Заменик начелника Градске управе Градске управе за саобраћај и путеве- Бранислава Тица.
телефон: 021/529-721
Питајте их зашто узимају ових 120 динара за пролаз кроз ограду.
ns
Musavi cepači peronskih karti se sa osmehom naslađuju ovom otetom dinaru! Odvratni su!
NIGDE U EVROPI NE VIDEH ZATVORKE OGRADE OKO perona za autobuse sa cuvarima na ulazu u peron
svi mogu doci do autobusa, ispratiti svoga dragoga putnika za tamo negde u drugi grad, drugu drzavu
samo ograde i kontrolori za ulazak na perone svideh u Novom sadu,BG,SU, ta tri grada znam jer sam bila bus-o u njima
znaci u EVROPI nema ograda oko perona niti cuvare
Nnnn
Čoveče, da li ste Vi normalni? Znate li koliko bi to vremena ljudima oduzimalo, ionako su gužve. To bi zahtevalo izmenu linija koje polaze sa stanice o kojoj govorimo a saobraćaju po centru grada.
Često se prate deca i stariji ljudi kojima treba pomoć da se smeste. Nije stvar u par koraka.
Zar pored vrata ne postoji još jedan ulaz koji je radio na žetone? To kanda godinama ne funkcioniše?
Slusalac
Sto se tice ulaska na peron mislim da treba napraviti reda.Svi koji koristite MAS znate kolike budu guzve posebno na prvim peronima.Ako nekoga i pratite ispratite ga i pozdravite se na ulasku na peron.To je razdaljina od samo par metara.
PREDLOG: Da ne bi ulagali velike pare u rekonstrukciju ove stanice nadjite kompromis sa ATP "VOJVODINOM".
Neka grad preuzme novoizgradjenu stanicu ,poveze je lokalnom linijom koja bi kruzila od zeleznicke stanice do novoizgradjene stanice ili produzite liniju br.4 do nove stanice.
Za sada smanjite broj onih koji se izlezavaju pored kioska kraj kapije kroz koju autobusi ulaze.Bode oci.
ajde sad realno
Bilo dobro da neko da specifikaciju usluge i kalkulaciju cene peronske karte? Kako su došli do zaključka da prolaz kroz ogradu košta X dinara?
uzas
Nnnn
Jo
Zoran
Zalosno je sto se danas SVE svodi na pare... S V E, a hvala Bogu, lopovske a manje drzave od nase NEMA...
рфкнс
Jan Chi
nsnn
Gillan
Oce li naplacivati i mahanje s ove strane ograde?
Stoka alava.
Deki
Igor
Deki
Zato predlažem da se "zabrani ulazak u autobus bez karte". Nisi kupio kartu, ne možeš u autobus. Peronska karta neće biti potrebna, ispraćaji i pozdravi neće koštati ni pare, a i stanične usluge bi pojeftinile. Samim tim bi i one ograde mogle da se uklone.
Još kad bi se rešilo pitanje naplate prtljaga, ih.
janko
e verujte ovo bas nema nigde, putovah po EU VOZOM, BUS-om i NIGDE se nije NAPLACIVALA POSEBNO peronska karta
verovatno je uracunata ,ako je u opste i ima, u cenu karte prevoznog sredstva
Ne znam za Skandinavske drzave i drzave Beneluxa
ali zpadna centralna i juzna Evropa, nema peronskih karti ili mozda ima samo sto ja ne platih
Ime
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H